• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Marginal banken

salamandern

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
9 Mars 2018
Meddelanden
49
Mottagna reaktioner
19
Poäng
52
Ni som får samtal, är ni eller har varit kunder till dem? Enda som ringt mig var Lendo i en vecka efter ansökan, annars knäpptyst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Skoda mannen

Gäst
Poäng: 0
Mig ringer de med hela tiden en gång vart ja upprörd de ringer dagtid 9-17 när de flesta jobbar... Har hotat med o lösa deras lån men ja e väl bara en kund för dom så de fortsätter ringa mig,
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
De fick mitt signerade avtal i onsdags , verkar som det inte kommer några pengar denna veckan . Får till svar att det tar 2-5 bankdagar , ibland längre....
 

MrDesp

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
29 Mars 2016
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
101
Poäng
307
Mig ringer de med hela tiden en gång vart ja upprörd de ringer dagtid 9-17 när de flesta jobbar... Har hotat med o lösa deras lån men ja e väl bara en kund för dom så de fortsätter ringa mig,

Jag tog tillslut ett större lån hos annan aktör och löste lånet
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Ett samtal har jag fått från de så det är inte farligt alls. Allt gick smidigt när jag fick lån hos marginalen. Inga kompletteringar eller lösen. De hade dock rekordmånga ansökningar då så det tog några dagar extra.

Hur längesedan är det du sökte? Kommer du ihåg hur länge det tog?
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Hur längesedan är det du sökte? Kommer du ihåg hur länge det tog?
Det var i somras. Sökte på en torsdag och fick pengarna fredagen veckan efter. De hade som mest då. Precis efter juni uppdateringen av inkomstuppgifter
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Jag har fortfarande inte fått mitt lån utbetalt, fått svar att det nu kan ta upp till 7 bankdagar , jag hade behövt pengarna i går .
Hoppas de dyker upp under dagen i dag el senast i morgon.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp